Honey

Internet har införskaffats på Lundgatan, det innebär bär även en del problem när man inte är speciellt teknisk och ska installera en router. Efter vissa försök utan orginal beskrivningarna så slutade det med att internet bara fungerade genom min dator mm. Suck. Men det fungerar iaf!

Idag har jag jobbat och nu väntar en ledighet på 4 dagar sedan 7 härliga dagar med jobb.. mys på den!

Hjärtat är ute med goda vänner och skakar rumpa hoppas jag, själv ska jag nog ta mig några betapet matcher.

chill i kväll - I like.



Love is my drug, is my medicine.
♥M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli jäkligt skoj att se lite bilder från lägenheten, är säker på att ni fått till det jättemysigt. Jag motsätter mig att det skulle vara två där inne, men man vet ju aldrig helt säker förrän den kommer ut. Vilket kan vara från NU, till om en månad...

Ni är så välkomna hit i vår... Hoppas ni hittar datum och biljetter som passar er. Ha´t gött. Kram kram

2009-03-11 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0