Söndag

Igår tillbringade jag och M dagen i mina hemtrakter, först ett stop på Backaplan och Burger King där vi satt ovanligt länge. På kvällen va det kalas för minsta kusinen, faster kan det där med att laga mat tusan va gott det va och efterätten va pricken över i:et.

Idag är det match igen, möter sämsta laget i serien med 0 tagna poäng om vi förlorar idag kommer ja att gråta. Vi behöver en vinst för att få tillbaka lite självförtroende.

Grått och skit väder ute. Längtar till värmen eller bara känna känslan att vara någonhelt annan stans. Få nya vackra bilder i huvudet. Slippa att behöva ha koll på vad det är för dag eller hur mycker klockan är. Jag vill uppleva nya delar av världen med dig. Nu ska det tusan mig sparas till nästa resa.

öö
vv
åå

Kommentarer
Postat av: Mirja

Fast det fantastiska är att med dig är varje dag underbar! <3

2009-01-18 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0