Gött e de

Vi har lyckats med det nästintill omöjliga i Göteborg nämnligen att skaffa en lägenhet eller aa rättare sagt min bättre hälft fixade det med sitt vackra leende. Så det är så sant som det låter jag ska gå och bli sambo. Kan knappt tro att det är sant helt jävla underbart. Tänk hur mycket bullar vi kan baka.

Imon match mot Surte, haha va kul Sur Te, såg det nu, och sura ska vi tusan mig göra dom, det är inte speciellt svårt fast som vanligt är det ju flest mål som vinner. Efter matchen ska det firas att vi hittat lägenhet fan så bra.

mm

Ser på kortet och inser att jag borde klippa mig igen, ser ut som ett troll desutom är det helt svart just nu. Inte riktigt helt okej, fast det är ju som sagt "bara hår" som en viss person burkar uttrycka sig :)

Kommentarer
Postat av: gruss

grattis till lägenheten ! shit vad skoj, vart vart vart ? hade gärnat kommit på matchen, men jag ska till våra hemtrakter SPARÖR, WOOOOOW !!! men hör av dig om nästa hemmamatch nu claesson, lova !! annars kan du alltid komma o hälsa på mig på jobbet ;)

2009-01-24 @ 07:45:48
Postat av: Ace

BIG congrats. Vart ska ni flytta?

2009-01-29 @ 08:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0