Lördag hela veckan?

Idag stod det gymträning på schemat och jag har insett förlänge sedan att min kropp är inte gjord för sånt, helt fel uppbyggnad. Smidig som ett kylskåp, och lika dålig styrsel i kroppen som kokad spagetti. Men som alltid är det grymt gött att träna med sköna filurer och känslan efter träning är riktigt härlig. Imorgon är det dax för fotografering, vi ska visa upp vårt vackra smile och stolt stå klädda i babyblåa tröjor, kan inte bli annat än bra. Efter det blir det träning, är redan grymt taggad, ska bli gött att börja spela ihop sig fram till seriepremiär nu, vilket är enbart 10 dagar kvar då Södra Dal står för motståndet.

jajaja


Imogon kan man säga att jag har helg, ledig fram till måndag morgon kl 7. Har vädigt höga förväntingar på fredag/lördag och jag lovar att det kommer att uppfyllas. På fredag väntas Håkan, han är glädje, sån lycka. Kan inte annat än le. Firmafest med kontrollanterna på Landvetter blir det på Lördag, kan bli hur galet som hellst.



mmm...ge mig samma känsla igen.
Liseberg 20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0