11 September

Hur fan kan man knappt få upp ögonen och tvingas dra sig själv upp ur sängen när kl är 11, trött tröttare classe. Saknaden av två vackra bruna ögon som tittar in i mina när jag vakna va väldigt stor, fan. Undra vad man ska hitta på idag, är ledig idag eller arbetslös kanske det kallas. Borde verkligen städa, men hur kul är det. Kommer sluta med att jag sitter här fram till träningen börjar ändå, fast med några grymt bra filmer är det aldrig fel det heller. Men tiden går så jälva fort, ja blir rädd. Glöm inte att tänka en tanke idag till alla som sörjer i det stora landet, på andra sidan jorden. Tragiskt. 

www.photoshop.com/express löööv it

moi

En trött classe med fluff, en klippning snart kanske inte hade suttit fel.




´´Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på´´

Håkan är en sann vän.


Kommentarer
Postat av: Näs äs s

Du är det vackraste som finns!

2008-09-11 @ 14:06:21
Postat av: cake

minnen av aprilhimlen är nog ta mig fan håkans bästa! älskar den verkligen!

2008-09-11 @ 17:25:57
URL: http://cakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0