Några dagar har gått.

Helgen bestod av ett kärt återseende av mysiga människor, i den lilla men mycket trevliga staden Mariestad. Där jag som de flesta vet tillbringat en säsong med Lockerud. Insåg att jag verkligen saknade dom, skärpning får det bli på att höra av sig. Dagen efter Tacos, guitar hero, kortspel och en hel del skvaller så va det dax att bli motståndare, känndes väldigt konstigt men det va en riktigt kul match att spela, golvet känndes som hemma och min femma har aldrig spelat bättre, äntligen lossnade det och som jag brukar säga (ibland i helt fel tillfällen) det kan bara bli bättre. Tyvärr slutade matchen med förlust 5-4. Trots att jag hatar att förlora åkte jag ifrån Mariestad med en bra känsla i kroppen.

..        haha     

      

Kakan och Sanny.
Jag i grymt snyggt hår, Mallo, Kakan och Sanny. Helt galen fest.

,,



Idag har jag och min pingla planerat för inkilning, mycket trevligt. Idéerna sprudlade inte direkt till en början, men till slut så. Det kommer bli hur bra som hellst. Nu är det mindre än en månad kvar till seriepremiär, är det någon annan än jag som längtar?
Vi åkte även ända till backaplan idag för att hitta inomhus skor som tydligen verkade vara slut överallt, det blev ett par blåa med inslag av rosa och grönt, så jävla läckert. Som sakt vi kommer inte bara vara bäst på plan utan snyggast oxå (huvudsaken är att man är snygg även om man förlorar). Sprang även in en snabbis på Hollywood outlet, min svaghet av skor blev ännu svagare, men jag lyckades säga åt mig själv att du har redan för många och pengar existerar knappt denna månaden, fast egentligen kan man ha för många skor? näää. Iaf tröstade jag mig själv med att köpa en tröja, skit snygg.

sko



Måste avsluta med lite glädje, min trognaste vän i alla stunder. Anna T. Äntligen nytt album.
Hittade ett smakprov på en av de nya låtarna, en akustisk version.
Du slutar aldrig att förvåna och fånga mitt hjärta.
Du finns alltid kvar, vad som än händer.
Längtar.


Tack & adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0