Brist på annat

Brukar slå mig ner vid dator och kolla på bonde söker fru på onsdagar efter träning men va händer idag Tekniskt fel?! va fan. Brukar även dela denna tid framför detta otroligt roliga programet med min bättre hälft och hon är inte heller här. Det måste nog vara därför. Den som väntar på något gott....
Men måste ändå säga att tv4 anytime är en grymt bra sida, fast jag har i princip redan kollat klart på alla dokumentärer.

Imon ska man knega ihop lite pengar till laget, stå bakom scenen när Lena och Orup spexar tet. Kan bli trevligt värre, undra vad man ska göra bara. Grymt mycket roligare att göra ett sånt här jobb istället för sälja lotter eller inventera, fan va tråkigt det är.

I helgen väntas det en tripp hem till Borås igen, tydligen är det alla helgons dag och det måste man ju fira.

Idag har jag även köpt ett par vinterskor för er som vill veta, det har typ aldrig hänt. Vinterskor va e det när man kan gå i sina gamla grymt slitna men underbara converse. Men det enda som gör att jag kallar mina nya snyggingar vinterskor är att dom heter winter och har massa gött ludd i sig annars ett par helt vanliga gympaskor.

Det börjar bli kallt, jag vill ha snö men inget jävla slask, fast risken är ju galet stor.



I år blir det ingen förklädnad på helloween, min kompanjon är ju i Thailand så det går inte för sig

hh
cc

ps. jag och suss va dom enda på festen som hade tagit det där med halloween på allvar, grymt pinsamt men så jävla kul.

ds. tydligen inne och bli vegetarian nu. 

Kommentarer
Postat av: ull

HAha, älskar piken mot vegetarianer! ;)

2008-11-01 @ 00:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0