Strike

Åkte runt i bilen och undra va fan det va som lät, det kändes som om det va nått som lossnade och hela bilen höll på att falla ihop. Sen kom jag på att jag har ett bowlingklot i bagaget som jag fick av en passagerare som hade övervikt. Frågan är vad jag ska ha den till, en karriär inom den sporten har jag förlängesedan tappat tron på, eller får man tävla med en viss procent alkohol i kroppen?
 

gg
Säljes - Endast seriösa köpare Tack!    Ulla?



Ikväll är jag bjuden på middag hos en gammal vapendragare ska bli riktigt kul att ses och dra goa gammla minnen.

Imon är det dax för göteborgs bästa och hetaste derby, då motståndet är IBF Göteborg (14.30 Torpahallen) missa inte det. Tror att laget med minst nerver kommer att vinna. Jag är iaf grymt taggad och jag hoppas att mina riddarkamrater är detsamma. 


Kommentarer
Postat av: mirja

Jag erbjuder mina kattstrumpor jag ändå aldrig får tillbaka och min goda vän Angelica i utbyte mot bowlingklotet..



hetaste derby. nerver. aahh ohh tjalls. www.jagandasinnebandy.se

2008-10-17 @ 17:16:34
URL: http://mirjalenes.blogg.se/
Postat av: gullet

jag är laddad som fan iaf :)

2008-10-17 @ 17:48:45
URL: http://gullme.blogspot.com
Postat av: ull

Hur många som läser dessa kommentarer kommer klicka på "länken" som mirja postat? Ha? Fan. Jag skulle bara pröva ju. ;)

2008-10-18 @ 00:11:15
Postat av: mirja

Haha jag dör av skratt!

2008-10-20 @ 13:37:33
URL: http://mirjalenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0