Välkommen, man tackar!

Jag brukar tillstörsta delen av min fritid ägna ett antal timmar framför min favorit pryl, min kära Asus. Brukar bli så då att man läser en hel del bloggar, varför då inte skaffa sig en egen? hum.. kom på det idag.. hade inte äns tänkt tanken innan.. kan bero på att jag tydligen sov på gramatiklektionerna i skolan eller nått liknande ibland undrar jag om jag kankse har dyslexi eller så är det bara orden som bråkar med mig. Älskar http://lexin2.nada.kth.se/sve-sve.html skulle aldrig överlevt gymnasiet utan denna sida, synd bara att den inte förklarar när man ska sätta dit en liten punkt eller kommatecken, även särskrivningar hör till nått som ja inte förstår mig på..det kan väll inte spela någon roll.

Nog om brister, ibland är jag rätt grym ändå.

Snart kommer far och farbror hit och ska hjälpa mig att få iordning på min lilla håla, sätta upp drapperi och lite vackra tavlor eller fotografier rättare sagt. Kanske borde städa bort all skit först, 5 soppåsar i hallen, en utvräkt väska som ännu inte plockats upp sen yran för några veckor sedan och massa disk överallt. orka.



Känner lugn i din famn.


Kommentarer
Postat av: sani

nice;)

2008-08-20 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0