<3



Igår hade jag besök, hennes bruna ögon är det vackraste jag sett. När hon ler mot mig blir mitt hjärta varm.





Kanske världens slappaste dag, har suttit på samma plats i soffan med datorn framför mig hela dagen förutom när jag va tvungen att gå ut och känna på regnet med flipp flopp, fri känsla. Har kollat på tre Irene Huss filmer, hyffsat bra faktiskt, gillar kriminalare, men det känns som om man kan Beck filmerna innan och utan nu så fick börja på något annat.
Känns så där bra när man ska tvingas ställa klockan på 2.20 inatt, dax för jobb kl 3. Så kankse ska börja fundera på att gå och lägga mig nu.

 Imorgon väntas även träning, inomhus med klubba och boll förhoppningsvis. Grymt kul!





voii 

seize the day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0