Som fisken i vattnet

Helgen stod för taktikläger som sagt, en mycket trevlig tillställning. Detta kommer bli hur bra som hellst, det blir verkligen så bra som man gör det. Nytt spelsystem för de flesta och många virriga hjänor, men efter ett tag föll paletten ner och det kan bara bli bättre.
Troligen utan att jag vågar erkänna det är jag nog lite av en materialspelare, test av klubbor av annat märke jämför med förra säsongen utfördes och jag blev som tur va positivt överaskad.

jagg


Grymt kul att vi förhoppningsvis kommer ha en trogen supporter varenda hemma match i form av Grussan gamle vän, ´´The Sandras´´ även kallat i början av vår karriär, vilket radarpar, vi bar upp de underbart snygga gul/svarta dräkterna med stolthet, sen försvann Gruss någonstans på vägen men man vet aldrig kankse vi kommer och dominerar i SAIK någon gång om hundra år. Här har du och alla andra intresserade vår hemsida, så kan ni enkelt planera in alla våra matcher http://www.challengers.se/ , ett rent nöje.

saik


Snart inkommer samtal från fröken Fredborg och troligtvis är det simmning som står på schemat, vi är inte bara snyggast i bikini utan simmar ungefär lika bra som michael phelps, ska bara försöka nöta lite på väningarna.

Kommentarer
Postat av: mirja

och självförtroedet är det inte heller något fel på:) simma simma simma.. nej fy.

2008-08-25 @ 18:03:37
URL: http://mirjalenes.blogg.se/
Postat av: Ull

Du är Underbar! ;)

2008-08-25 @ 19:15:56
Postat av: trassel

HAHAHAHAHHAHA - kan inte sluta skratta åt den bilden.

2008-08-25 @ 19:45:02
Postat av: Gruss

hahahahah, klockren bild !! =) Känner på mig att detta kommer bli en bra säsong. Jag kommer vara en trogen supporter det kan ajg lova! Rent nöje ! Vi hörs ! Simma lugnt !

2008-08-25 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0