Tjuvlyssnat.

Bland det roligaste som finns är att tjuvlyssna på folk, speciellt när man åker buss eller varför inte i en rulltrappa. Ibland besöker jag http://www.tjuvlyssnat.se/ och skrattar alltid så att man börjar lipa. Idag tjuvlyssnade när jag va på allum och spatserade.

I rulltrappan på allum.

Två killar ca 14 år diskuterar olika stilar med breeed göteborska.
Kille 1: Asså det finns typ bara två olika stilar nu förtiden.
Kille 2: mmm..vilka då?
Kille 1: Det är Hiphopp och sånna som skär sig.
Kille 2: Aaa det är fan sant, sånna som skär sig har verkligen blivit en stil.

Verkligen tragiskt egentligen, vart är världen på väg? Men samtidigt vääldigt kul. haha

Men det hela blev väldigt mycket roligare när jag berättade för Mirjus, då hon inte riktigt förstod va dom menade med ``skär sig stilen``. Hon uppfattade det som att det va folk som hade lite utstickande klädsmak som tillexempel blandade helt vilt bland färger och mönster, typ rött och rosa. hahaha


Laddad som tusan inför taktik lägret, har inte speciellt höga förväntningar för då blir man oftast ganska missnöjd. Det jag ser framemot är att lira enormt mycket två mål och ha grymt kul med underbara människor.

Imorgon väntar även storstädning, disk och tvätt mindre kul. Men så jäkla gött när det är klart och ännu skönare blir det när man kommer hem söndag kväll och slipper känna lukten av sopor, gå meter långa steg för att inte kliva på något och ha rena bestick i lådan.

lag

Från svettsarläger till taktikläger. Fan va grymma vi är.

Kommentarer
Postat av: mirja

Haha jag tycker fortfarande det är sjukt roligt, fast jag förstår det..tragikomik. trodde jag skulle vara den smarta ;) ses i morgon, jippie?!?!?!?!

2008-08-21 @ 22:49:34
URL: http://mirjalenes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha verkligen! ska börja bli min nya hobby :) längtar till tusen imon! grymt kul!

2008-08-22 @ 00:30:45
URL: http://sclasse.blogg.se/
Postat av: Grusell

Skoj att du har börjat blogga Claesson =)

jag väntar ivrigtpå nästa inlägg! Tänkte jag ska följa ditt lag nu denna säsongen, bra nöje =) Så du fixar väl o skriver upp mig så man kommer in o slipper betala inträde ;P Hörs!

2008-08-24 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0