Innebandy nörd

Idag är det 38 dagar kvar till permiär för challengers att spela sin första seriematch, enligt mig alldeles för många dagar, men på vägen dit finns det en hel del godbitar. Ska bli grymt kul att spela i div 1 södra, för det första så har jag aldrig spelat mot de lagen förut och för det andra kommer det bli hela 6st heta derby matcher. Det kommer bli en kamp med blod, svett och tårar.
Den 14 September väntar träningsmatch mot mina gamla lagkamrater i Mariestad, Lockerud står får motståndet, kommer bli något så grymt kul. Laget dom hade för 2 år sedan när jag spelade där va ungt med några gamla rävar, små tjejerna som redan va duktiga då har 2 års rutin från ettan. Dom kan va riktigt bra.
Kakan, Mallo, Sanny och alla andra sköna lirare -  I´m coming back.


jag och palle
Jag och Palle - IBK 7-h säsongen 05/06



I helgen står Husqvarna för motståndet, första träningsmatchen, kul att mäta sig lite med andra lag. Husqvarna är ett lag som enligt mig lever på en spelare eller gjorde det den säsongen jag va med och mötte dom. Läste matchreferatet när dom hade mött Surte och i det stora hela så vann dom på att dom hade ett grymt försvarspel, men att göra sex mål är inte heller fy skam. Tyvärr kan jobb stå ivägen för mig, men jag ska göra allt för att kunna åka med.


vänd hem

Jag och Tina, vääänd hem. haha


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att säsongen drar igång snart, jag ÄR laddad ! =) Men du kan man få veta när ni lirar era träningsmatcher på hemmaplan . . .?! För tycker att 38 dagar är alldeles för länge att vänta Classe =)

2008-08-28 @ 17:16:18
Postat av: Anonym

Fan va härligt! den första är den 13/9 kl 12.45 i Partillebohallen, den adndra är 21/9 kl 13.30 i Lundbystrand 1 :D ses snart!!

2008-08-28 @ 18:03:24
URL: http://sclasse.blogg.se/
Postat av: Palle

yeah, snygg bild! ;) rena rama muren liksom!

2008-08-29 @ 09:37:48
URL: http://myspace.com/sayhellotodecember

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0